3. Contribuții la educarea unui număr cât mai mare de cetățeni români în spiritul valorilor europene ale respectului față de comunitate și de mediul înconjurător, de păstrare și ocrotire a acestuia, de educare a publicului în privința drepturilor consumatorilor și a acțiunii civice pentru informarea corectă și transparentă a publicului în privința provenienței și caracteristicilor bunurilor de consum.

 

Unele dintre provocarile pe care le presupune dezvoltarea în ritm accelerat a economiei și creșterea nivelului de trai pentru reducerea decalajelor ce despart România de statele din vestul și centrul Europei, sunt legate de alinierea la standardele europene în ceea ce privește protecția și conservarea mediului cât și îmbunătățirea calității vieții prin adoptarea unui stil de viață activ și sănătos. Din această perspectivă, educarea publicului în sensul cunoașterii și acțiunii pentru îmbunătățirea reglementărilor privind protecția consumatorilor, este esențială.

Fundația se implică în și susține acțiunile de conștientizare a consumatorilor, de îmbunătățire a informării și mărire a transparenței privind proveniența și compoziția produselor comercializate pe piața românească.

 

PROIECTE
  • GDPR